Podsumowanie Szkolnego Projektu Obchodów 250. Rocznicy Powołania KEN
2023-10-20
„Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie”
(Jan Zamoyski)
Rok 2023 jest dla polskiej szkoły szczególnie istotny. 14 października mija 250 lat od utworzenia Komisji Edukacji Narodowej – pierwszej w Polsce i zarazem w Europie państwowej władzy oświatowej. Dla uświetnienia tej okazji w naszej szkole zdecydowano się na zorganizowanie i przeprowadzenie Szkolnego Projektu Obchodów 250. Rocznicy Powołania Komisji Edukacji Narodowej. Myślą przewodnią wszystkich działań stały się słowa: "Wykształcenie dobrem każdego pokolenia Polaków".
W ramach projektu zaplanowano realizację następujących przedsięwzięć:
- ogłoszenie i przeprowadzenie konkursu plastycznego
- ogłoszenie i przeprowadzenie konkursu na najciekawszą prezentację dotyczącą powstania i działalności KEN
- Szkolne Narodowe Czytanie
- uroczysta akademia z okazji Dnia Edukacji Narodowej
- gazetki tematyczne związane z 250. rocznicą powołania KEN.
Koordynatorami działań zostali opiekunowie Samorządu Uczniowskiego.
2023-10-20
„Takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie”
(Jan Zamoyski)
2023-10-20
Szkolne obchody 250. rocznicy uchwalenia Komisji Edukacji Narodowej były doskonałą okazją do popularyzacji akcji wspólnego czytania.
2023-10-19
W związku z przypadającą w tym roku 250. rocznicą powstania Komisji Edukacji Narodowej został ogłoszony w naszej szkole konkurs na prezentację, która przybliżyłaby historię utworzenia i zadania tej...
2023-10-18
Z okazji obchodów 250. rocznicy utworzenia Komisji Edukacji Narodowej w naszej szkole został ogłoszony i rozstrzygnięty konkurs plastyczny w dwóch kategoriach.
2023-10-14
Dzień Edukacji Narodowej to nasze wspólne święto, dzień w którym w sposób szczególny, my uczniowie okazujemy wdzięczność naszym pedagogom.
2023-10-02
Z okazji obchodów 250. rocznicy utworzenia Komisji Edukacji Narodowej w naszej szkole został ogłoszony konkurs p. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z regulaminem zamieszczonym poniżej.